طبق گزارش McRumors، کارل پیموسس و مدیرعامل برند Nothing اعلام کرده است که شرکت تحت مدیریت او در تلاش است تا گوشی جدیدی را در بازار آمریکا عرضه کند تا به طور مستقیم با آیفون رقابت کند. کارل پی میگوید Nutting در حال «بحثهای اولیه» با اپراتورهای آمریکایی برای راهاندازی دستگاه خود است.
در سال 2022، Nutting اولین گوشی هوشمند خود را در بیش از 40 بازار جهان از جمله بریتانیا، ژاپن، هند و چندین کشور در اروپا عرضه کرد. ناتینگ در آن زمان گفت که هیچ برنامه ای برای عرضه ی Nothing Phone 1 به طور گسترده در بازار ایالات متحده ندارد.
کارل پی می گوید دلیل عرضه نشدن گوشی ناتینینگ در بازار آمریکا این است که برای حضور در این بازار باید پشتیبانی فنی گسترده ای از سوی اپراتورها انجام شود و هر اپراتور یک سری پیش نیاز دارد. به گفته مدیر عامل ناتینگ، در زمان عرضه فون وان، آن ها آماده نبودند دستگاه خود را در بازار آمریکا عرضه کنند.
به نظر می رسد دستگاهی که Nutting به دنبال عرضه برای بازار ایالات متحده است با Von One متفاوت است: “ما در حال حاضر در حال مذاکره با تعدادی از اپراتورهای آمریکایی هستیم تا احتمالاً محصول جدیدی را در آنجا عرضه کنیم.”
مدیرعامل ناتینینگ به صراحت گفته است که می داند رقابت با اپل در بازار آمریکا بسیار سخت است. او می گوید اپل از طریق سرویس هایی مانند iMessage و AirDrop در بین نسل Z بسیار محبوب است و به همین دلیل توانسته بازار موبایل را تحت سلطه خود درآورد.
Nutting تا به امروز بیش از یک میلیون محصول در سراسر جهان فروخته است. فروش هدفون Air One به 600000 دستگاه و Phone One به 500000 دستگاه رسیده است.
ناتینگ انتظار دارد درآمدش تا پایان سال جاری بیش از 10 برابر شود و از 20 میلیون دلار در سال 2021 به 250 میلیون دلار در سال 2022 برسد. البته این شرکت نوپا هنوز هم ضرر می کند.
مدیرعامل ناتینینگ از دست دادن این برند را تا حدودی به تغییرات ارزی نسبت می دهد. او می گوید ناتینگ خریدهایش را به دلار انجام می دهد، اما درآمدش به یورو، پوند و روپیه هند است. نوتینگ انتظار دارد تا سال 2024 به سوددهی برسد.