همیشه تایپ انشاهای طولانی یا یافتن سؤالاتی که به عنوان تکلیف به ما داده شده است دشوار است. با استفاده از ChatGPT به راحتی می توانید بر این مشکل غلبه کنید. در مقاله نحوه افزودن هوش مصنوعی ChatGPT به Word امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
استفاده از تابع ChatGPT در Microsoft Word
نحوه ادغام ChatGPT در Microsoft Word
با ChatGPT میتوانید کارهای جالب مختلفی از جمله نوشتن موسیقی، اشکالزدایی کدها، تهیه برنامههای سفر و غیره انجام دهید. از آنجایی که مایکروسافت سرمایه گذاری زیادی روی OpenAI کرده است، ربات چت هوش مصنوعی ChatGPT را در موتور جستجوی Bing خود ادغام کرده است و شاید کار بعدی که می خواهد انجام دهد اضافه کردن این قابلیت به برنامه های آفیس باشد. اما لازم نیست منتظر بمانید تا مایکروسافت از ChatGPT و ویژگی های فوق العاده آن در برنامه هایی مانند Word استفاده کند. توسعه دهنده ای به نام Patrick Husting افزونه ای ایجاد کرده است که ChatGPT را در Word ادغام می کند. در ادامه نحوه استفاده از این افزونه را به شما آموزش می دهیم.
افزودن هوش مصنوعی به Word با افزونه Ghostwriter
Ghostwriter یک افزونه آفیس است که به شما امکان می دهد از ChatGPT مستقیماً در Word استفاده کنید. این افزونه از کلید API OpenAI برای درخواست ChatGPT و وارد کردن نتایج به Microsoft Word استفاده می کند. لازم به ذکر است که این افزونه رایگان نیست و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید.
برای نسخه مبتدی باید 10 دلار و برای نسخه حرفه ای 25 دلار بپردازید. علاوه بر این، این افزونه از تمامی مدل های تولید متن OpenAI از جمله davinci، curie، babbage و ada پشتیبانی می کند.
چگونه هوش مصنوعی ChatGPT را به Word Web اضافه کنیم
اولین قدم برای از ویژگی استفاده کنید ChatGPT در مایکروسافت ورد این برای افزودن افزونه Ghostwriter به Word است. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
ابتدا به office.com بروید و با حساب مایکروسافت خود وارد شوید. سپس یک سند Word خالی را باز کنید.
حالا روی Add-ins در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و سپس More Add-ins را انتخاب کنید.
به فروشگاه اینجا بروید و Ghostwriter را جستجو کنید. در مرحله بعد، روی افزودن در کنار نام افزونه در لیست نتایج کلیک کنید.
Ghostwriter اکنون در مایکروسافت ورد ادغام شده است و در قسمت سمت راست ظاهر می شود.
اکنون باید آدرس ایمیلی را که برای خرید افزونه Ghostwriter استفاده کرده اید وارد کنید. سپس یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید و اطلاعات کلید OpenAI API را در قسمت Validate Key وارد کنید. در نهایت بر روی Validate Key کلیک کنید.
پس از فعال سازی، سوال یا موضوع خود را بپرسید و روی Ask Me کلیک کنید. پس از انجام این کار، ChatGPT بلافاصله پاسخ را به سند Word شما اضافه می کند.
علاوه بر این، می توانید روی تنظیمات پیکربندی OpenAI کلیک کنید و طول پاسخ و مدل تولید متن OpenAI و موارد دیگر را تنظیم کنید. به طور کلی، می توانید از ChatGPT بخواهید که با استفاده از تنظیمات پیکربندی، مقالات طولانی را برای شما در یک سند تایپ کند.
نحوه استفاده از ChatGPT در دسکتاپ Word
جدا از استفاده از چت GPT در Word وب می توانید از ChatGPT در نسخه دسکتاپ استفاده کنید. فقط باید افزونه را نصب کنید (همانطور که در بالا توضیح داده شد) و کارتان تمام است. با این حال، به خاطر داشته باشید که برای نصب یک افزونه باید اشتراک Microsoft 365 داشته باشید.
برای استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT مراحل زیر را دنبال کنید:
نسخه دسکتاپ Microsoft Word را باز کنید و یک سند جدید ایجاد کنید. اکنون بر روی Insert کلیک کرده و Get Add-ins را انتخاب کنید.
روی Store کلیک کنید و Ghostwriter را جستجو کنید. سپس بر روی Add کلیک کنید.
پس از کلیک بر روی افزودن، از شما خواسته می شود آدرس ایمیلی را که برای خرید کلید محصول Ghostwriter استفاده کرده اید وارد کنید. پس از آن با ایجاد یک حساب کاربری، کلید OpenAI API را دریافت خواهید کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این کلید را در قسمت کلید محصول وارد کرده و Ghostwriter را فعال کنید.
اکنون میتوانید به راحتی از ChatGPT برای نوشتن مقاله در Word، دریافت پاسخ به سؤالات مربوط به تکالیف خود و موارد دیگر استفاده کنید.
در نهایت می توانید از 7 برنامه ای که قبلا معرفی کردیم برای ساخت تصویر با هوش مصنوعی اندروید استفاده کنید.
نظرات و پیشنهادات شما؟
امروز در Enzel Web نحوه افزودن هوش مصنوعی ChatGPT به Word و نحوه استفاده از آن را به شما آموزش دادیم. در حال حاضر، تا زمانی که مایکروسافت این ویژگی را به Word اضافه نکند، می توانید از این افزونه استفاده کنید. تجربه خود را در بخش نظرات این مقاله با ما در میان بگذارید.