به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز سه شنبه 22 دی ماه 1401 “هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی” و “نوزدهمین دوره جشنواره بهترین های ایران روابط عمومی” با حضور علی سلاجقه برگزار شد. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و اجتماعی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی داخلی و حضور آنلاین کارشناسان بین المللی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
در این مراسم سرکار خانم اتسوکو سوگیهارا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) در پیامی تصویری به این رویداد ضمن خیرمقدم به برگزاری این سمپوزیوم و موضوع آن «مدیریت توان و شبکه در روابط عمومی» بیان کرد: روابط عمومی شبکه ای، جدیدترین مدل روابط عمومی است که تمام تحولات نظری و عملی روابط عمومی را در دل و متن خود دارد و می تواند الگویی مناسب برای دست اندرکاران روابط عمومی در دنیا باشد.
وی ابراز امیدواری کرد: سند نهایی این رویداد که حاوی خطوط اصلی شکلگیری و توسعه روابط عمومی شبکه است، در اختیار دست اندرکاران روابط عمومی جهان قرار گیرد و افق جدیدی را به روی روابط عمومی جهانی بگشاید.
فیلیپ شپرد، دبیرکل انجمن بین المللی روابط عمومی در بخشی از پیام تصویری خود به تعریف مقوله «ارتباطات پایدار» پرداخت و گفت: روابط عمومی به معنای مدیریت تصمیم گیری بر اساس منافع بین سازمان ها و ارگان هاست که در مورد آنچه صحبت می شود. ، چگونه و چرا. .
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز فضای رسانه ای بین المللی را معادل جنگ دانست و اظهار داشت: به عبارتی در میانه میدان نبرد روابط عمومی هستیم و در عرصه رسانه ای. با “افکار و افکار” طرف سروکار دارند. هستند.
همچنین در این سمپوزیوم بین المللی اساتید و اندیشمندان داخلی و خارجی در نشست های تخصصی به بررسی روابط عمومی شبکه پرداختند. در ادامه این رویداد و در نوزدهمین دوره جشنواره روابط عمومی های برتر ایران که همه ساله همزمان با سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزار می شود، روابط عمومی برتر ایران شناخته شد.
در بخش معرفی روابط عمومی برتر ایران، روابط عمومی «همراه اول» با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی، برنده جایزه ویژه «روابط عمومی شبکه» شد.
این جایزه ویژه بر اساس نظر هیات داوران سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و نوزدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به دلیل اتخاذ رویکرد شبکه ای در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، استفاده بهینه تکنیک های شبکه سازی، شبکه سازی و حرکت به سمت استقرار مدل روابط عمومی. یک شبکه (روابط عمومی هوشمند، دیجیتال و قدرت ارتباطی مبتنی بر سازماندهی شبکه ذینفعان و مخاطبان) به همراه اول داده شد.
بر اساس جمع بندی و تصمیم هیات داوران، اولین شرکت روابط عمومی به عنوان “روابط عمومی برتر” در حوزه “روابط رسانه ای” معرفی شد و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.
روابط عمومی همراه اول در راستای برنامه راهبردی این اپراتور و با هدف تحقق رویای دیجیتال سعی کرده است با برقراری ارتباطات رسانه ای دیجیتال، ارتباط خود را با مشترکان و رسانه ها تقویت کرده و امکان دسترسی ذینفعان به اطلاعات و خدمات لازم را در این زمینه فراهم کند. روشی هوشمندانه
هجدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری “انجمن بین المللی روابط عمومی” و با حضور، سخنرانی و ارائه مقالاتی از اساتید برجسته ایرانی و خارجی با موضوع “مدیریت برق و شبکه در روابط عمومی” و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین «روابط عمومی شبکه راهبردها و تکنیک ها» و «مدیریت و ساختار شبکه در روابط عمومی» عصر سه شنبه 31 آذرماه به کار خود پایان داد.