طبق گزارش Gizmochina، اپل به دلیل محبوبیت بالا در بین کاربران آیفون، جایگاه خود را به عنوان رهبر بازار محصولات هوشمند پوشیدنی حفظ کرد. گوگل با وجود کاهش 25 درصدی فروش، جایگاه دوم را در این فهرست کسب کرد و شیائومی، هواوی و سامسونگ همگی شاهد کاهش عرضه برای فصل تعطیلات 2022 بودند. Canalys پوشیدنی ها را به دستبندهای سلامتی، ساعت های هوشمند و ساعت های هوشمند دسته بندی می کند. اما تفاوت این محصولات با معرفی مدل های جدید در حال کاهش است.
بر اساس پیش بینی Canalys، میزان عرضه ساعت هوشمند احتمالاً 10 درصد رشد خواهد کرد، اما کاهش علاقه مردم به دستبندهای سلامتی باعث می شود که کل بازار پوشیدنی ها 2 درصد کاهش یابد. این بازار فضایی در حوزه فناوری بسیار رقابتی بوده و شرکت ها مدام در تلاش هستند تا سهم بیشتری از بازار مذکور را به خود اختصاص دهند.