به گزارش روابط عمومی، واحد تحقیقات بازار این مجموعه به بررسی سهم بازار تاکسی آنلاین در کشور پرداخته است که نتایج این تحقیق نشان داده است که شرکت تپسی تا مرداد ماه سال جاری حدود 20 درصد در کل و شهرهای پرجمعیت کشور و 15 درصد در شهرهای کوچکتر. مانند نیشابور، اراک و … سهم بازار مربوطه را به خود اختصاص داده است.
در بین مشتریان شهرهای بزرگی مانند تهران، کرج، اصفهان و …، کسانی که با تاکسی آنلاین آشنا هستند، حدود 94 درصد از آنها بدون نیاز به راهنمایی، برند تپسی را می شناسند. در این کلانشهرها 60 درصد از کسانی که با تاکسی های اینترنتی آشنایی دارند از تپسی استفاده کرده اند و 25 درصد تهرانی ها که تاکسی آنلاین هستند به طور مستمر از خدمات تپسی استفاده می کنند.
طبق نظرسنجی واحد تحقیقات بازار تپسی، کاربران دلایل مختلفی برای انتخاب تاکسی سرویس آنلاین دارند و اکثر کاربران برای یافتن و انتخاب برندی که خدمات بهتری دارد، برندهای مختلفی را در این زمینه امتحان می کنند.
مهم ترین دلیل انتخاب تپسی توسط کاربرانی که از آن استفاده می کنند «قیمت منصفانه سفر» است. دسترس پذیری یعنی سهولت استفاده از اپلیکیشن و میزان پذیرش درخواست سفر، طرح های تشویقی مانند تخفیف و کیفیت پاسخگویی و پشتیبانی پیگیری از مهم ترین دلایل مشتریان برای انتخاب این برند تاکسی اینترنتی کشور است.
تپسی فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد و هم اکنون در 29 شهر کشور فعال است.