اگر به دنبال خرید مبلمان اداری، لوازم آشپزخانه یا حتی یادگاری های رسانه های اجتماعی هستید، توییتر بی سر و صدا یک حراج آنلاین برای فروش اقلام از دفتر مرکزی خود در سانفرانسیسکو راه اندازی کرده است. رویدادی که امروز به پایان می رسد. هریتیج گلوبال پارتنرز مسئولیت میزبانی این حراج را بر عهده دارد. در این اقدام، توییتر دارایی های مازاد خود از جمله تخته سفید، میز، صندلی، دستگاه اسپرسوساز، اجاق پیتزا، ایستگاه شارژ دوچرخه و حتی لوگوی نئونی خود را (به قیمت 35000 دلار) به فروش رساند.
طبق گزارش CNET، بیش از 600 کالا در حراج توییتر فروخته شده است. در میان این وسایل برخی از یادگاری های این شبکه اجتماعی مانند مجسمه لوگوی معروف آن نیز به چشم می خورد. علاوه بر این، سایه های آبی نیز در برخی از مبلمان این شرکت دیده می شود. قیمت پیشنهادی برای خرید این دستگاه ها بین 150 تا 35 هزار دلار است، اما این احتمال وجود دارد که در صورت رقابت مشتریان شاهد افزایش بیشتر این قیمت ها باشیم.
الون ماسک پس از تصاحب توییتر در ماه اکتبر، موجی از اخراج ها را به راه انداخت و دیگران از این شبکه اجتماعی استعفا دادند. این اقدامات برای کاهش هزینه های شرکت انجام شد ماسک در ماه نوامبر، همچنین به دورکاری برای برخی از کارمندان پایان داد و اعلام کرد که دیگر ناهار رایگان در دفتر سانفرانسیسکو ارائه نخواهد شد. این اقدامات باعث شده تا تعداد زیادی از لوازم آشپزخانه اداری اعم از یخچال و کباب پز و … عملاً بی مصرف شده و در لیست اقلام حراج این شبکه اجتماعی قرار گیرند.