طراحی زاویه ای Cybertruck برای بسیاری از علاقه مندان به صنعت خودرو قابل هضم نیست. در نگاه اول، ون برقی تسلا شبیه نمونه اولیه اقلام سه بعدی در بازی های ویدیویی به نظر می رسد. گزارش های متناقض می گویند که تسلا در ایمن سازی این نوع طراحی با مشکل مواجه شده است. در اواخر سال 2021، ماسک در توییتی اعلام کرد که نگران عملکرد بهینه برف پاککنهای خودرو است. مدل فعلی Cybertruck دارای بازوی بزرگی است که تنها با یک حرکت تمام شیشه جلو را تمیز می کند.
ایلان ماسک گفته است که قیمت اعلام شده برای Cybertruck تغییر خواهد کرد. در سال 2019، تسلا اعلام کرد که به دنبال تولید سه مدل مختلف از Cybertruck است: یک مدل دیفرانسیل عقب تک موتوره، یک مدل چهار چرخ محرک دو موتوره و یک مدل چهار چرخ متحرک سه موتوره.
تسلا گفت اولین مدل Cybertruck دارای برد 250 مایل (402 کیلومتر)، ظرفیت یدک کشی 7500 پوند (3400 کیلوگرم) و قیمت 39900 دلار خواهد بود. مدل چهار چرخ متحرک دو موتوره Cybertruck با برد 300 مایل (483 کیلومتر) و ظرفیت یدک کشی 10000 پوند (4535 کیلوگرم) 49900 دلار قیمت دارد. بالاخره قرار بود یک مدل چهار چرخ متحرک سه موتوره، قدرتمندترین مدل سایبرتراک، با برد 500 مایل (804 کیلومتر) و قیمت 69900 دلار از راه برسد.
مشخص نیست که آیا تسلا به عرضه Cybertruck در سه مدل مختلف ادامه خواهد داد یا خیر.
در حالی که تسلا تبلیغات زیادی در Cybertruck انجام می دهد، این خودرو عملاً در مرحله نمونه اولیه باقی مانده است. همزمان با وعده های بزرگ ایلان ماسک، رقبای تسلا مانند فورد و ریویان، بدون هیاهوی رسانه ای، پروژه تولید ون های برقی را پیش بردند.