ایرانسل با حضور در نمایشگاه فناوریهای محتوای فضای مجازی (CTEX) بهروزترین سرویسهای مبتنی بر محتوا را در فضای مجازی شامل «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» معرفی میکند. خدمات.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با مجموعه کاملی از بسترهای محتوایی که برای مصرف محتوا در فضای مجازی ایجاد کرده است، در نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی ایران شرکت کرده است. این نمایشگاه که به همت مرکز گسترش فرهنگ و هنر در فضای مجازی و بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار می شود، از 16 تا 19 بهمن ماه 1401 در مصلی امام خمینی (ره) از ساعت 10 میزبان بازدیدکنندگان است. تا ساعت 6 بعد از ظهر
ایرانسل با ارائه سرویس «تلوزیون اینترنتی لنز» به عنوان بستری برای پخش فیلم، سریال، رویدادهای زنده و شبکه های تلویزیونی، سرویس «راویتو» به عنوان بستر اشتراک ویدیو و پخش زنده با امکان کسب درآمد، سرویس «ریتم» به عنوان انتشارات جامع. بستر پخش موسیقی و موسیقی، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان آثار صوتی، سرویس «سیمبا» به عنوان سامانه ای امن برای دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب و «سکوی جامع آموزش آنلاین دانا» به عنوان شبکه آموزش مجازی برای همه فعالان آموزشی در نمایشگاه CTEX در سال 1401 شرکت کرد.
نمایشگاه فناوریهای محتوای فضای مجازی با رویکرد فراهم کردن امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی اکوسیستم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسبوکار و ایجاد تفاهمنامههای تعاونی و پایهگذاری آشنایی با آخرین فناوری های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات برنامه ریزی و اجرا می شود و اهدافی چون حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت. همچنین شبکه سازی فعالان، هم افزایی کسب و کارها، رشد همکاری های ملی و بین المللی، جذب سرمایه توسط کسب و کارها و معرفی آخرین فناوری های نوظهور از چشم اندازهای این نمایشگاه است.