پس از معرفی Omniverse ACE در ماه سپتامبر، این پروژه با شرکای تجاری انویدیا به اشتراک گذاشته شد تا بازخورد اولیه در مورد نحوه عملکرد آن جمع آوری شود. این شرکت در حال حاضر به دنبال شرکای برای ارائه بازخورد در مورد میکروسرویس ها و کمک به بهبود محصول در نتیجه است. علاوه بر این، تیم سبز قصد دارد بر محدودیت های ایجاد انسان های دیجیتال تعاملی غلبه کند.
برنامه دسترسی اولیه Nvidia برای Omniverse ACE شامل موارد زیر است:
- میکروسرویس انیمیشن سه بعدی برای آواتارهای شخصی با هوش مصنوعی Omniverse Audio2Face و متحرک سازی شخصیت ها در Unreal Engine و سایر ابزارهای رندر یا ایجاد انیمیشن واقعی از چهره انسان، تنها با استفاده از یک فایل صوتی.
- ریزسرویس هوش مصنوعی انیمیشن دوبعدی به نام Live Portrait، انیمیشن پرتره های دو بعدی یا چهره انسان را با استفاده از ورودی ویدیوی زنده امکان پذیر می کند.
- یک میکروسرویس تبدیل متن به گفتار که از Riva TTS انویدیا برای ترکیب گفتار با صدای طبیعی از رونوشتهای خام، بدون هیچ گونه اطلاعات اضافی مانند الگوهای گفتار یا ریتم استفاده میکند.
کاربرانی که در برنامه دسترسی زودهنگام Omniverse ACE ثبت نام کرده اند به ابزارها، نمونه برنامه های کاربردی مرجع و منابع پشتیبانی نیز دسترسی خواهند داشت.
آواتارها در صنایع مختلف استفاده می شوند
Omniverse ACE می تواند به تیم های توسعه کمک کند تا به راحتی انسان نماهای تعاملی و دیجیتالی ایجاد کنند و از آنها برای بهبود تجربه کاربر در دامنه ها استفاده کنند. از جمله کاربردهای این فناوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- انیمیشن کاراکتر آسان با حداقل تخصص.
- قابلیت استقرار در فضای ابری به این معنی است که آواتارها را می توان تقریباً در همه جا مورد استفاده قرار داد و می توان از آنها در کیوسک های رستوران، تبلت ها یا هدست های واقعیت مجازی استفاده کرد.
- مجموعهای از افزونهها و بازیهای ساخته شده بر روی چارچوب محاسباتی یکپارچه انویدیا (UCF)، که قابلیت همکاری بین هوش مصنوعی این شرکت و راهحلهای دیگر را فراهم میکند و هوش مصنوعی پیشرفته را تضمین میکند که برای موارد استفاده مختلف مناسب است.
شرکتهایی مانند Ready Player Me و Epic Games قبلاً با استفاده از Omniverser ACE برای بهبود آواتارهای هوش مصنوعی خود آزمایش کردهاند.
میکروسرویس های AI انیمیشن Omniverse ACE از شخصیت های Ready Player Me 3D پشتیبانی می کنند. این پلتفرم در واقع برای ایجاد آواتارهای تعاملی در بازی استفاده می شود.
آواتارهای دیجیتال در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند. تیمو توکهمدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Ready Player Me میگوید که مردم از آواتارها در بازیها، رویدادهای مجازی و برنامههای اجتماعی و حتی به عنوان راهی برای ورود به متاورس استفاده میکنند. توجه در بخشی از توضیحات ایشان آمده است: