در تبلیغات، که نقش اساسی در بازاریابی برونگرا دارد، کسبوکارها سعی میکنند مشتریان بالقوه را پیدا کنند و محصولات و خدمات خود را به آنها بفروشند. اما در Inbound Marketing یا به اصطلاح بازاریابی درونگرابرعکس است و این مخاطب است که کسب و کار را پیدا می کند. این تفاوت اساسی باعث می شود که هزینه ها در بازاریابی ورودی بسیار کمتر و کارایی بسیار بالاتر باشد.
تحقیقات متعدد نشان میدهد که بازاریابان فعال در شرکتهای پیشرو در سالهای اخیر بهطور فزایندهای به رویکردهای محتوای محور درونگرا روی آوردهاند و سعی میکنند با شناسایی نیازهای محتوایی جامعه هدف خود، در جایی که مخاطب به دنبال آن است، حضور داشته باشند.
گوگل با موتور جستجو و سرویس Discover خود سهم زیادی از تعامل کاربران با محتوای آنلاین را به خود اختصاص داده است. اولین رویداد Inbound که یازدهم ماه جاری در تهران برگزار می شود، سعی دارد با تمرکز بر سئو، توجهات را به قابلیت ها و الزامات بازاریابی ورودی جلب کند.
دکتر مانی بیگییک متخصص علوم داده در Peekage کانادا، نقش تصمیم گیری مبتنی بر داده در سئو را در این رویداد مورد بحث قرار می دهد. کارن آهنگریرهبر تیم SEO Bitpin همچنین در مورد عملکردهای هوش مصنوعی و به خصوص ChatGPT در سئو معنایی صحبت خواهد کرد.
میلاد صفاییدبیر رویداد Inbound و مدیر بازاریابی سامانه خبری Assam، نگاهی علمی و تجربی به شایعات و ابهامات در مورد سرویس Google Discover خواهد داشت.
رسانه تیرازیس فایل از رویداد Inbound پشتیبانی می کند و شما را به حضور در این رویداد دعوت می کند. برای ثبت نام می توانید به صفحه این رویداد مراجعه کنید.