آموزش استفاده از برنامه Wearfit Pro


برای اینکه از مزایای ساعت هوشمند IWO خود لذت ببرید، باید آن را به یک برنامه سازگار متصل کنید. Wearfit Pro یکی از برنامه های توصیه شده برای کاربران ساعت هوشمند IWO است. 🏃 آموزش استفاده از برنامه Wearfit Pro امروز تیرازیس فایل نحوه راه اندازی و کار با این برنامه را توضیح می دهد.

نحوه راه اندازی و کار با برنامه Wearfit Pro

راهنمای کاربر Wearfit Pro

برنامه Wearfit Pro برای خواندن و ردیابی داده های شما با ساعت هوشمند شما همگام می شود. این برنامه همچنین گام شمار است و تعداد قدم هایی که در طول روز انجام داده اید به همراه مسافت طی شده را به شما نشان می دهد. برنامه Wearfit Pro به کاربران خود کمک می کند تا وضعیت سلامتی خود را درک و مدیریت کنند، به عنوان مثال، آنها می توانند ضربان قلب خود را اندازه گیری کنند و حتی با برنامه HealthKit یکپارچه شده است. برای استفاده از این برنامه باید آن را در دستگاه خود دانلود کنید که لینک آن در زیر آمده است:

اپلیکیشن Wearfit Pro را برای اندروید دانلود کنید

برنامه Wearfit Pro را برای آیفون دانلود کنید

پس از دانلود، برنامه را اجرا کرده و مجوزهای لازم را به آن بدهید. سپس ساعت هوشمند خود را اضافه کنید و آن را به برنامه متصل کنید. در نهایت تنظیمات و گزینه های شخصی سازی خود را تنظیم کنید. در ادامه هر یک از این مراحل را توضیح خواهیم داد.

نحوه کار با اپلیکیشن Wearfit Pro

برای لذت بردن از Wearfit Pro، باید ساعت هوشمند خود را به تلفن خود متصل کنید. همانطور که در بالا اشاره کردیم، اپلیکیشن Wearfit Pro برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است. به همین دلیل، مراحل اتصال Wearfit Pro برای هر دو سیستم عامل متفاوت است.

نحوه راه اندازی اپلیکیشن Wearfit Pro در آیفون

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات گوشی خود بروید و سپس اتصال بلوتوث گوشی خود را فعال کرده و دستگاه را اضافه کنید. با جستجو یا اسکن QR Code می توانید دستگاه خود را اضافه کنید.

در مرحله بعد، باید یک حساب Wearfit بسازید یا وارد حساب کاربری خود شوید (اگر قبلا حساب کاربری خود را ایجاد کرده اید).

یک رابط کوچک روی تلفن شما ظاهر می شود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی Allow کلیک کنید.

نحوه راه اندازی اپلیکیشن Wearfit Pro در آیفون

چگونه اپلیکیشن Wearfit Pro را در اندروید راه اندازی کنیم

به تنظیمات گوشی خود بروید و اتصال بلوتوث را فعال کنید.

بعد، برنامه Wearfit را باز کنید و یک حساب Wearfit Pro ایجاد کنید. اگر قبلا یک حساب کاربری ایجاد کرده اید، وارد شوید.

یک رابط کوچک روی تلفن شما ظاهر می شود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی Allow کلیک کنید.

چگونه اپلیکیشن Wearfit Pro را در اندروید راه اندازی کنیم

این مجوزها مربوط به امکان دسترسی به موقعیت مکانی، عکس ها و رسانه های موجود در دستگاه، مخاطبین و گزارش تماس های تلفنی و ارسال و مشاهده پیام ها و اطلاعات دستگاه است. رد هر یک از این مجوزها ممکن است مانع از عملکرد صحیح Wearfit Pro شود.

در مرحله بعد باید تنظیمات لایسنس را تکمیل کنید. اول از همه، Optimizer را در گوشی خود پیدا کنید و آن را باز کنید.

چگونه اپلیکیشن Wearfit Pro را در اندروید راه اندازی کنیم

در مرحله بعد روی App launch ضربه بزنید.

چگونه اپلیکیشن Wearfit Pro را در اندروید راه اندازی کنیم

در نهایت Wearfit Pro را پیدا کنید و تنها با ضربه زدن روی آن سوئیچ را فعال کنید.

چگونه اپلیکیشن Wearfit Pro را در اندروید راه اندازی کنیم

اکنون که مجوز برنامه را تنظیم کرده اید، کار بعدی این است که برای افزودن دستگاه به برنامه برگردید. دو گزینه برای اضافه کردن دستگاه شما وجود دارد، یکی جستجو و دیگری اسکن کد QR.

دستگاه را جستجو کنید.

برای افزودن دستگاه، کد QR نمایش داده شده روی صفحه ساعت را اسکن کنید. برای اسکن بر روی نماد مربع نارنجی کلیک کنید.

دوربین گوشی خود را روی صفحه ساعت هوشمند قرار دهید (همانطور که می خواهید از آن عکس بگیرید). تلفن شما شروع به اسکن کد QR می کند.

چگونه اپلیکیشن Wearfit Pro را در اندروید راه اندازی کنیم

مشکل در نرم افزار اتصال ساعت هوشمند به گوشی اندروید Wearfit Pro

گاهی اوقات ممکن است در اتصال ساعت هوشمند خود به Wearfit Pro با مشکل مواجه شوید. دلایل احتمالی عبارتند از:

فاصله بین گوشی و ساعت خیلی زیاد است. ساعت خود را نزدیک تلفن قرار دهید.

نسخه فعلی برنامه Wearfit Pro در تلفن شما به‌روز نیست. لطفا به روز رسانی و ارتقا به نسخه جدید را در نظر بگیرید.

تلفن شما ممکن است یک مشکل موقت اتصال به شبکه داشته باشد. لطفا بعدا دوباره امتحان کنید

ممکن است لازم باشد ساعت و تلفن را مجددا راه اندازی کنید و دوباره امتحان کنید.

همچنین، در برخی موارد، ممکن است لازم باشد بلوتوث را در هر دو دستگاه غیرفعال و دوباره فعال کنید.

اگر قبلاً تلفن و ساعت را جفت کرده اید، ممکن است لازم باشد روی Forget This Device ضربه بزنید و سپس دوباره دستگاه را جستجو کرده و وصل کنید.

مشکل در نرم افزار اتصال ساعت هوشمند به گوشی اندروید Wearfit Pro

نحوه تغییر صفحه ساعت برنامه Wearfit Pro

اپلیکیشن Wearfit pro به شما این امکان را می دهد که چهره ساعت هوشمند خود را به هر طرحی که دوست دارید تغییر دهید. می توانید از گزینه های مختلف صفحه های ساعت خود لذت ببرید و آن را با توجه به سبک و زیبایی شناسی خود تغییر دهید.

برای تغییر چهره ساعت در برنامه Wearfit Pro، اولین کاری که باید انجام دهید این است که روی All Dials ضربه بزنید.

نحوه تغییر صفحه ساعت برنامه Wearfit Pro

شما می توانید صفحه ساعت را از بازار Dial انتخاب کنید. لطفا توجه داشته باشید که برخی از واچ فیس ها رایگان و برخی دیگر پولی هستند.

پس از انتخاب صفحه ساعتی که دوست دارید، روی آن ضربه بزنید و Download را انتخاب کنید.

پس از کلیک روی دانلود، صفحه ساعت شروع به نصب می کند. در طول این فرآیند نصب، برای اطمینان از نصب موفق، رابط را نبندید.

نحوه تغییر صفحه ساعت برنامه Wearfit Pro

همچنین توصیه می شود تا پایان مراحل نصب از گوشی و ساعت هوشمند خود استفاده نکنید. پس از اتمام نصب، صفحه ساعت دانلود شده به طور خودکار با ساعت هوشمند شما همگام می شود.

حتی می‌توانید عکس‌های خود را به‌عنوان صفحه ساعت تنظیم کنید:

روی همه شماره‌گیری‌ها ضربه بزنید و برای مشاهده سفارشی کردن، روی Edit ضربه بزنید.

در مرحله بعد، پس زمینه، سبک و موقعیت محافظ صفحه نمایش سفارشی خود را تنظیم کنید.

یک عکس از گالری تلفن خود انتخاب کنید.

روی Install ضربه بزنید و تمام.

نحوه تغییر صفحه ساعت برنامه Wearfit Pro

استفاده از عملکرد You and Me پس از نصب برنامه Wearfit Pro

من و تو سرویسی است که مراقبت و حمایت متقابل بین اعضا را تحقق می بخشد. با ایجاد یک رابط عضویت از طریق APP، می توانید وضعیت سلامتی و داده های موقعیت مکانی یکدیگر را در زمان واقعی مشاهده کنید. فقط باید مچ دست خود را بالا بیاورید تا به راحتی وضعیت سلامتی و وضعیت فرد مقابل را درک کنید.

شما و من را نصب کنید.

برنامه Wearfit Pro را باز کنید. وارد صفحه اصلی شده و YOU AND ME را انتخاب کنید.

ارسال دعوتنامه برای اعضا از طریق شناسه، شماره موبایل، ایمیل، کد اسکن و غیره.

استفاده از عملکرد You and Me پس از نصب برنامه Wearfit Pro

دعوت را بپذیرید.

اشتراک گذاری موقعیت مکانی را فعال کنید.

پس از تایید شما و شخص دیگر، می توانید نماد کاربر را در صفحه You and Me انتخاب کنید تا اطلاعات سلامت و موقعیت مکانی کاربر را مشاهده کنید.

استفاده از عملکرد You and Me پس از نصب برنامه Wearfit Pro

برنامه Wearfit pro کار نمی کند؟

اگر بعد از دانلود برنامه Wearfit Pro و با نصب آن متوجه می شوید که کار نمی کند، به نکات زیر توجه کنید:

برنامه Wearfit Pro را ببندید و دوباره باز کنید. راه اندازی مجدد برنامه Wearfit Pro به پاک کردن اشکالات جزئی کش برنامه کمک می کند. اگر از آیفون استفاده می کنید، انگشت خود را از پایین به وسط صفحه به بالا بکشید تا App Switcher باز شود. برنامه Wearfit Pro را پیدا کنید. Wearfit Pro را به سمت بالا بکشید تا ببندید. در مورد سایر برنامه های پس زمینه هم همینطور است.

گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید تا تغییرات اخیر اعمال شود و سیستم به روز شود.

برنامه Wearfit Pro را به آخرین نسخه به روز کنید. اگر از دستگاه iOS استفاده می‌کنید، به AppStore بروید و Wearfit Pro را جستجو کنید و پس از مشاهده برنامه، Update را انتخاب کنید. اگر برنامه به روز باشد، به جای این گزینه Open را مشاهده خواهید کرد.

برنامه Wearfit Pro را حذف و دوباره نصب کنید. با حذف برنامه، اطلاعات حافظه کش و داده های برنامه حذف می شود و فایل های موقتی که ممکن است خراب شده باشند و باعث غیرفعال شدن برنامه Wearfit Pro شده باشند نیز حذف خواهند شد.

سیستم عامل خود را به آخرین نسخه موجود به روز کنید. اگر از آیفون استفاده می کنید، به تنظیمات » عمومی » به روز رسانی نرم افزار بروید.

اگر بعد از آن احساس کردید دانلود رایگان Wearfit Pro و با نصب آن با مشکل اتصال به سرور یا اتصال به اینترنت مواجه می شوید، نکات زیر را بررسی کنید:

تنظیم مجدد تنظیمات شبکه: به تنظیمات آیفون خود بروید، General را انتخاب کنید، Reset یا Rest را انتخاب کنید و در نهایت Reset Network Settings را انتخاب کنید.

رمز عبور دستگاه خود را وارد کنید. سپس روی گزینه Reset Network Settings ضربه بزنید.

این تنظیمات شبکه شما را بازنشانی کرده و تنظیمات پیش فرض را بازیابی می کند. تنظیمات شبکه Wi-Fi و سرور شما حذف خواهد شد.

همچنین می توانید VPN را از تنظیمات دستگاه خود فعال یا غیرفعال کنید. برای این کار به Settings>General>VPN بروید. روی ارائه دهنده VPN خود کلیک کنید و سپس روی Delete VPN کلیک کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در آموزش امروز نحوه استفاده از Wearfit Pro سعی کردیم نکات مهمی که باید بدانید را توضیح دهیم. اگر نکته ای مغفول مانده است، اگر سوال، نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در قسمت نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید.